Новий Eurocargo 4x4
Новий Eurocargo 4x4 Постачається з параболічними або напівеліптичними листовими ресорами та у версіях з одинарними або подвійними колесами.

Eurocargo 4x4

​Версія 4x2 нового автомобіля Eurocargo супроводжується постійною повноприводною версією з повною масою автомобіля 11,5 і 15 т та колесними базами від 3240 до 4150 мм.

Новий автомобіль Eurocargo 4x4 з денною або спальною кабіною зі стандартнім дахом обладнано переднім тяговим гаком (стандартно) та спеціальним захистом для їзди по бездоріжжю: сталеві бампери, решітки фар, захисна решітка радіатора та дві висувні сходинки. Він постачається з параболічними або напівеліптичними листовими ресорами та у версіях з одинарними або подвійними колесами.

Двигуни Tector 7 доступні у версіях з потужністю від 220, 250 до 280 к.с. та комплектуються 6-ступеневими ручними коробками передач. Механізм відбору потужності може бути вбудований у коробку передач.

Новий автомобіль Eurocargo 4x4 також пропонує версію з автоматичною коробкою передач.

Новий автомобіль Eurocargo 4x4 комплектується ведучим мостом з подвійною головною передачею. 2-ступенева коробка передачі крутильного моменту/редуктор передає тягове зусилля на передній та задній вали через подовжній диференціал. Три диференціали мають механізми блокування, якими управляє водій (стандартно), щоб гарантувати тягове зусилля навіть в умовах поганого зчеплення з дорогою. Електро-пневматична система автоматично вимикає механізми блокування диференціалу, коли швидкість автомобіля перевищує 25 км/год.

Вражаючий кут повороту (40-48 градусів в залежності від шин, що використовуються) забезпечує маневреність навіть на міських будівельних майданчиках.