Всі двигуни Tector в стандартом варіанті відповідають вимогам EEV (вдосконалений екологічно безпечний автомобіль).
Крім того, технологія виборчого каталітичного відновлення азоту (SCR) з використанням добавки AdBlue, що застосовується Iveco на всій лінійці своїх середніх і важких вантажівок, сприяє зниженню експлуатаційних витрат (на 5% нижче витрата палива).
Сімейство двигунів Tector має невелику вагу, не вимагає частого обслуговування і гарантує велику надійність. Справді, на відміну від системи рециркуляції відпрацьованих газів EGR система SCR не передбачає рециркуляцію гарячого відпрацьованого газу назад в камеру згоряння. Робочі характеристики двигунів Tector безсумнівно найкращі в своєму класі, завдяки своїм неперевершеним якостям, таким як:
оптимальне співвідношення між крутним моментом і робочим об'ємом двигуна;
більш висока пристосованість - максимальний крутний момент досягається навіть при мінімальному числі обертів (навіть при 1200 об / хв) і залишається постійним в широкому робочому діапазоні. Це забезпечує плавний хід, більш рідке перемикання передач і більш високу ефективність;
нижчі експлуатаційні витрати з інтервалом заміни масла до 80 тис. км для двигуна і 300 тис. км для трансмісії;
тихий хід, що дуже важливо для автомобілів, що працюють в умовах міського середовища.
Покупці Eurocargo можуть зробити вибір з трьох видів коробок передач:
автоматизована 6-ступенева коробка передач Eurotronic 6 в якості стандартної комплектації з перемикачем на рульовій колонці, яка підвищує комфортність їзди і одночасно оптимізує витрати палива,
ручна 5-, 6- і 9-ступінчаста коробка передач з каліброваною синхронізацією, що забезпечує максимальну лекість включення передач,
автоматична коробка передач, що полегшує їзду по місту, в якій опція "stop & go" є нормою.
Автоматизована і ручна коробки передач з'єднані з вижимними педалями зчеплення і опціонними коробками відбору потужності, що включаються електронними пристроями (макс. крутний момент 1000 Нм).
Двигуни на Eurocargo мають в стандартній комплектації пристрій гальмування з регулюванням вихлопу дросельним клапаном у вихлопній трубі. Цей клапан створює в вихлопному газі зворотній тиск, який уповільнює обороти двигуна і збільшує силу гальмування.
Використання пристрою гальмування з регулюванням вихлопу дросельним клапаном зменшує число звернень до робочих гальм і, отже, скорочує знос гальм.
Режим роботи може вибиратися водієм (натискаючи на ножні гальма або відпускаючи педаль акселератора).