Eurocargo Euro VI
Eurocargo Euro VI Eurocargo - це найкращий вантажний автомобіль для будь-якого виду використання.

​​​Здатний виконати будь-яке завдання

Eurocargo - це найкращий вантажний автомобіль для будь-якого виду використання.

Маючи Eurocargo, Iveco може запропонувати своїм клієнтам і кузовщика індивідуалізовану модель автомобіля для виконання будь-яких завдань в сегменті среднетоннажних автомобілів.

Секрет успіху Eurocargo криється в його універсальності:​

- він легкий в управлінні навіть в центрі міста завдяки компактній кабіні, відмінному куту повороту (52 градуси) і малому радіусу повороту (починаючи з 12,4 м від бордюру до бордюру);

- при цьому він демонструє відмінні робочі характеристики в далеких поїздках або в​ особливо складних умовах (до 280 к.с. і крутний момент 930 Нм).

Eurocargo є також еталоном у своєму класі за своє шасі. Конструкція шасі (виконана​ з поздовжніх брусів, виготовлених з міцної високолегованої сталі) має повністю рівну площину без будь-яких виступів, що дозволяє монтувати кузова довжиною від 4135 до 10 600 мм. Це дозволяє легко адаптувати Eurocargo під виконання будь-якого виду завдань: від міської доставки до робіт на будівельному майданчику, від розвезення товарів до робіт у міському комунальному господарстві.

Eurocargo - це автомобіль, народжений стати рентабельним, надійним і довговічним.

Універсальний і спеціальний автомобіль

Eurocargo - це самий універсальний і спеціальний автомобіль в своєму класі завдяки широкому діапазон наявних варіантів:​

- 8 варіантів повної маси (від 9 до 18 тонн)​,
- 4 види двигунів різної потужності (від 180 до 280 к.с.),
- 6 коробок передач
- 11 колісних баз (від 3105 до 6210 мм)
- 2 типи кабін (денна - для повсякденного використання без ночівель, і кабіна зі спальним місцем​),
- 2 типу висоти салону кабіни (стандартна і висока кабіна)​​

Всі ці варіанти можна комбінувати, роблячи вибір з великого числа колісних баз, підвісок і передатних чисел головної передачі. Така величезна різноманітність дає можливість завжди легко знайти досконале поєднання між наявними завданнями і автомобілем.

Пристосованість і низька витрата палива

Завдяки наявності в двигунах Tector системи упорскування Common Rail і турбокомпресора з перепускним клапаном, Eurocargo відрізняється найнижчими показниками по витраті палива серед автомобілів свого класу.​

Всі двигуни Tector в стандартом варіанті відповідають вимогам EEV (вдосконалений екологічно безпечний автомобіль).

Крім того, технологія виборчого каталітичного відновлення азоту (SCR) з використанням добавки AdBlue, що застосовується Iveco на всій лінійці своїх середніх і важких вантажівок​, сприяє зниженню експлуатаційних витрат (на 5% нижче витрата палива).


​Сімейство двигунів Tector має невелику вагу, не вимагає частого обслуговування і гарантує велику надійність. Справді, на відміну від системи рециркуляції відпрацьованих газів EGR система SCR не передбачає рециркуляцію гарячого відпрацьованого газу назад в камеру згоряння. Робочі характеристики двигунів Tector безсумнівно найкращі в своєму класі, завдяки своїм неперевершеним якостям, таким як:​

оптимальне співвідношення між крутним моментом і робочим об'ємом двигуна;​​

більш висока пристосованість - максимальний крутний момент досягається навіть при мінімальному числі обертів​​ (навіть при 1200 об / хв) і залишається постійним в широкому робочому діапазоні. Це забезпечує плавний хід, більш рідке перемикання передач і більш високу ефективність;

нижч​і експлуатаційні витрати з інтервалом заміни масла до 80 тис. км для двигуна і 300 тис. км для трансмісії;​​

тихий хід, що дуже важливо для автомобілів, що працюють в умовах міського середовища.

Покупці Eurocargo можуть зробити вибір з трьох видів коробок передач:

автоматизована 6-ступенева коробка передач Eurotronic 6 в якості стандартної комплектації з перемикачем на рульовій колонці, яка підвищує комфортність​ їзди і одночасно оптимізує витрати палива,

ручна 5-, 6- і 9-ступінчаста коробка передач з каліброваною синхронізацією, що забезпечує максимальну лекість включення передач,

автоматична коробка передач, що полегшує їзду по місту, в якій опція "stop & go" є нормою.

Автоматизована і ручна коробки передач з'єднані з вижимними педалями зчеплення і опціонними коробками відбору потужності, що включаються електронними пристроями (макс. крутний момент 1000 Нм).

Двигуни на Eurocargo мають в стандартній комплектації пристрій гальмування з регулюванням вихлопу дросельним клапаном у вихлопній трубі. Цей клапан створює в вихлопному газі зворотній тиск, який уповільнює обороти двигуна і збільшує силу гальмування.

Використання пристрою гальмування з регулюванням вихлопу дросельним клапаном зменшує число звернень до робочих гальм і, отже, скорочує знос гальм.

Режим роботи може вибиратися водієм (натискаючи на ножні гальма або відпускаючи педаль акселератора).​


Міцність і різноманітність колісних баз

Eurocargo має шасі, виготовлене з міцної високолегованої сталі, з повністю рівною площиною без будь-яких виступів, яке дозволяє монтувати кузова довжиною від 4135 до 7 600 мм.

Кабіна, виготовлена з надгнучкої оцинкованої сталі, стійка до ударів, зносу і корозії, що робить кабіну Eurocargo не тільки високонадійною з конструктивної точки зору, але також і безпечним і захищеним простором для водія і пасажирів.​

Підвіски для Eurocargo можуть бути парабалліческімі або багатолистовими.

Широкий вибір варіантів дозволяє зробити індивідуальну комплектацію для виконання спеціальних завдань і для найбільш частого використання, забезпечуючи безпеку і комфорт на дорогах з будь-яким покриттям.​​

​Все під контролем 

Eurocargo надає на вибір кабіни, які характеризуються зручним доступом за рахунок (однієї або двох в залежності від моделі) сходів, що підсвічуються лампочками.

Той, хто заходить в кабіну, хоче мати все під контролем, а також відчувати, що все зроблено для задоволення його потреб. З метою поліпшення функціональності в міських умовах Eurocargo використовує рішення, що полегшують досяжність до приладів і обладнання всередині кабіни:​​

- перемикач швидкостей розташований на панелі приладів,
- низький тунель двигуна,
- зручне розташування стоянкового гальма.​

Для салону кабіни розроблений ергономічний дизайн: 470 мм сталеве рульове колесо, регульована колонка рульового управління, панель приладів з вбудованою супутниковою навігацією (мається як опція), центральний блок приладів і центральний модуль.

Ергономічне положення сидіння водія забезпечує також досяжність до допоміжних приладів управління.

На панелі приладів все розташовується зручним для водія чином, який ніколи не відволікається від дороги.​

Можна замовити систему кондиціонування / підігріву повітря, що дозволяє отримати бажану температуру всього за кілька секунд, а також забезпечити оптимальний розподіл повітря.

Якість обробки та матеріалів створює в кабіні Eurocargo елегантний стиль, при цьому її міцність, функціональність і відмінна звукоізоляція створюють ідеальну робочу атмосферу.​​

 

 

Гарна оглядовість, краще гальмування 

Eurocargo займає перше місце по оглядовості завдяки розміру вітрового скла і бічних вікон, до яких додано 3 зовнішніх дзеркала.

Всі варіанти з колісною формулою 4x2 мають дискові гальма на всіх чотирьох колесах.

Крім того, електронне коригування гальм EBL (інтегроване з ABS) дозволяє калібрувати гальмівне зусилля таким чином, щоб всі колеса підтримували відмінне зчеплення з дорогою.


Вибір автомобіля Iveco означає вашу довіру якості виробника, а також його першокласній мережі обслуговування автомобілів, що відрізняється широким покриттям і професіоналізмом, що завжди забезпечує оптимальну роботу вашого автомобіля.

Вклавши кошти в наш продукт, ви приєдналися до сім'ї Iveco, і як член сім'ї маєте право на отримання наявних у Iveco переваг, що випливають з міцних сімейних уз.​​​​

Ми забезпечимо вашому Eurocargo найкраще обслуговування.​

www.origin.iveco.com

Eurocargo: історія розвитку сегмента среднетоннажних автомобілів

Eurocargo отримав більше нагород, ніж будь-який інший вантажний автомобіль за всю історію розвитку середніх вантажних автомобілів, і за роки свого існування він став в Європі еталоном для автомобілів свого класу​.

Eurocargo є гідним спадкоємцем цілого ряду моделей, які творили історію в цьому сегменті.

Невеликий екскурс в історію до створення Iveco: перший автомобіль OM Lupetto був розвізним автомобілем в 60-ті роки в Італії, яка була ще аграрною країною, але вже встала на шлях індустріалізації і модернізації. Lupetto, випущений в 1959 році, став віхою вступу Італії в епоху бурхливого економічного зростання.

У 1977 році Lupetto передав естафетну паличку модельному ряду автомобілів Iveco Zeta. Надзвичайно інноваційний проект за мірками того часу - Zeta був здатний задовольняти всі потреби среднетоннажних перевезень від 2500 до 6500 кг.

Рішучий еволюційний крок в цьому сегменті був зроблений в 1987 році з появою турбодвигуна: рекламним слоганом нового автомобіля стали слова: "TurboZeta. Найкращя, покращена вантажівка ".

Всього через кілька років з'явився Eurocargo: це було в 1991 році, і новий автомобіль зробив справжню революцію. Якість і високий рівень стандартизації компонентів дозволили випустити більше 500 модифікацій, здатних задовольнити будь-які потреби вантажних перевезень.

У 1992 році Eurocargo отримав приз «Вантажівка року», хронологічно це була перша нагорода з численних премій, якими автомобіль нагороджувався пресою.

Після рестайлінгу в 2003 році і запуску у виробництво нових двигунів, які відповідають вимогам стандартів Euro 4 і Euro 5 в 2006 році, Eurocargo був знову представлений на ринок в 2008 році в його сучасній формі з повністю оновленими варіантами кабін і дизайном в стилі нового сімейства автомобілів Iveco.